Jonas är inte så jätte glad längre.

Det började tidigare i år. Jonas han snarkar väldigt mycket och började fundera på om det kan vara sömnapé, så han beställde tid till läkaren. Han fick en grej som han skulle sova med och kolla hur han sover... sen skulle dom höra av sig.
Igår va vi till läkaren pga det och han fick svar på hur han hade sovit.
Nu visade det sig att det är för trångt i jonas näsa... så den 27 november ska han in på operation. Han är jätte nervös och rädd för att bli nedsövd, vilket jag förstår. Men jag har lovat att jag ska finnas där för honom hela tiden. Så får vi ta oss hem på något sätt efter det. för köra får han ju inte haha. Kanske blir taxi fram o tillbaka.
Ja ja, jag ska göra allt för att han ska lugna sig.

Så igår då när vi åkte från läkaren så åkte vi förbi min kusins bageri. Hihi, va skoj o se de. Har bestämt att vi ska åka dit snart. Tyvärr så är ju inte Matte där så ofta då han öppnar nytt i Lund och bor där med sina nya flicka.
Han bakar ju så himla gott bröd. :)

Yeah yeah, så när vi sitter i bilen så ville jonas göra något, så kom han på idén att åka till mitt jobb och kolla det nya forumet så det gjorde vi. Blev däremot bara en affär vi gick i hahaha. Media Markt. :D Så där inne traska vi runt as länge hehe. Det slutade med att han köpe mig en mixerstav med visp och hack. :) Tack snälla söta rara. :D Så köpte vi en mobil laddare till bilen. :) Alltid bra att ha.

yeah yeah, på fredag åker vi ner till flen och ska till lager 157... sen kidnappar jag fia med mig hit. Jonas ska ju på kryssning i helgen så då vill ja inte sitta ensam. Så kör vi tillbaka henne på måndag efter jonas slutat jobba. :) Det blir bra det. Oh nej de behövs inga pengar, vi har allt som behövs här hemma. :D Och cigg har jag så de löser sig alltid.

Ja ja idag ska jag jobba... jobbar kväll, sen har jag bara imorn kvar sen går jag hahahha. Fy fan så skönt de ska bli... Ni anar inte vilken skön känsla de är. :)

Ja ja jag uppdaterar snart igen... ha de bra så länge hehe.

Kommentarer
Postat av: Nea

Hej,nu är vi tebax i stora staden Flen,hehe..Låter ej kul med operation,hoppas det går bra,hur lång tid tar det,ska han sova över med?När är ni här på fredag,hinns det med en fika?Har tenta mellan 9-12, sen efter det är jag hemma.Puss o kram

2008-10-29 @ 18:58:58
URL: http://www.metrobloggen.se/lintrollet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0