Jonas är så glaaaad!

Jonas är så glad för nya bilen. :) Han vill köra hela tiden. :) Igår körde han mig till jobbet utan att jag ens frågade och han vill aldrig köra dit mig. hihi. Sen kom han och hämtade mig. Tanken var att vi skulle köra Jenny till Slussen men blev ända hem bara för att han ville köra. Så när vi släppt av honom så fråga han om jag ville åka på utflykt... Vart?, var frågan då. hehe. Först skulle vi komma på ett ställe med god mat att äta på, då kom jag på en mysig pizzeria bortom stan som har god vedugnsbakad pizza. Så när vi sitter där kom Jonas på att vi kunde åka till Uppsala och kolla på Domkyrkan. Så dit åkte vi. Tog kameran med oss och fotade lite. (bilder kommer snart). Så det blev en kort liten tripp dit. :)

Förövrigt så var dagen igår ett rent helvete. Från 10:50 när jag började jobba till 17:40 ca stod jag i kassan utan rast. Det va så himla mycket folk hela tiden så vi fick ingen lunch i oss. :S  Jaja... tiden gick ju fort i alla fall. Skönt det.
Idag öppnar jag själv. Blir för mig att stå på linjen idag... finns bara clara och jag idag som kan linjen o alla smörgåsar. Får se om Ömer får samma damp ryck idag som sist jag stod där. haha. Idag kanske jag tar för många oliver istället för för lite. hahahha.

Nej nej, nu ska jag på toa o ta på mig, dricka kaffe och borsta tänderna sen till jobbet.
Höres en annan dag. :)

Kommentarer
Postat av: Nea

Grattis till er nya bil,hoppas ni kör försiktigt(curlingmorsan)

Uppsala är fint,ganska likt Lund där jag är uppvuxen.Ha det bäst,puss o kram

2008-10-27 @ 13:53:37
URL: http://www.metrobloggen.se/lintrollet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0