Tack snälla för hjälpen

Japps, som ni kan se så är min blogg lite ändrad. :) Tack Johanna för att du hjälpte mig :)
Annars så satt jag på toa i morse o så skulle jag ta toapapper från en ny rulle. och då slog det mig. Att när vi har lampi papper så måste man riva sönder halva rullen för att kunna få loss första lagret med papper. Men de pappret vi har nu (nått billigt skit) går det hur lätt som hellst att få loss första lagret på rullen... hur kommer det sig? borde inte det dyrare pappret vara lättare att få upp än det billiga? Måstedom limma ihop hela rullen liksom. Ni vet vad jag pratar om va? den där limremsan på pappret innan man öppnat de... varför ska man hälla på en hel tub på rullen? fan de går ju bara åt en massa onödigt med papper pga det. hahah. Jisses vilka tankar man kan få ibland. :)

Annars så är jag ledig idag, jobbar bara tre dagar denna vecka :) Sökte två nya jobb idag... vill bort från nacka nu... eller ja, chefen. hahaha. vissa kan verkligen inte ta att man sätter sig imot lite. synd.

neh nu ska jag kolla över ekonomin o sen dra jonas till affären hahahha. vet inte va man ska äta. men någe ska de ju bli hahaha.

Höres en annan dag! Bye bye liksom. :D

Kommentarer
Postat av: Nea

Hej,va fint det vart!Kanon!Vill oxå ha!! Sköt om dig,miss you,love you..

2008-10-13 @ 20:11:01
URL: http://www.metrobloggen.se/lintrollet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0