Uppe med tuppen

Jag kan som vanligt inte sova. Vaknade vid halv 8 så då gick jag upp. Ingen idé att ligga kvar i sängen när jag vet att jag inte kommer kunna somna om.
Jaha, flen var de idag ja :) Sa att vi kommer till mamma runt 13 tiden, så ska vi hämta birgit med. Men innan vi åker ska vi ut till jobbet en sväng. Hämta lite pengar :) Kanske sno med sig en kopp kaffe. hehe.

Igår blev det en himla lugn dag och kväll. Min mage spåra ur totallt så de blev att hålla sig nära toan hahaha. Intressant att veta va? :P

Fick jätte skön massage av Jonas igår. :) Med olja. haha. Men vi hade bara sol oljan från Grekland, men den gick bra den med. Man luktar cocos efterår... mmmmmmm.

Neeheee, dricka kaffe sen duscha o så så man kommer iväg sen med.

Ses i flen om några timmar :)

Kommentarer
Postat av: Johannnnnniz

alla Nomys låtar finns att ta ner gratis på han sida=) skit nice..har alla=)

2008-10-04 @ 11:02:57
URL: http://johannnnnniz.blogg.se/
Postat av: Rosalie

Jag väljer att gärna svara på ditt inlägg!

Denna brud detta handlar om verkar då inte kunna hålla sig till sanningen ( om nu detta var sant )

Till mig har hon, öga mot öga sagt att barnet ( fanns inget kön ) var 6 månader när det dog, och att det dog hemma osv..

Till Emma har hon sagt en helt annan histora + att det var plötslig spädbarnsdöd.

När E sedan hade en fråga i sin blogg när läsarna förlorade oskulden så svarade hon 05 tror jag.. 06 möjligtvis. Medans hon sa till mig att hon förlorade barnet när hon var 16. Så alltså finns det ingen sanning i det hon skriver. Jag kommer ihåg vad folk säger till mig, och framför allt sånna hemska saker. Sen att T lämnade henne dagen efter det sk. missfallet, helt sjukt. Hon klagade även på ont i ryggen, att hon hade gått upp i vikt, redan vart på inskrivning osv med det ' nya ' barnet. Och att hon var på inskrivningen i flen fast hon är skriven här i eskilstuna. Konstigt anser jag.

Jag har själv 2 barn och vet att man inte går på inskrivning först efter v.10, vet också att i v.5 så finns det INGA SYMPTOM!

Många kan hon säkert lura, men inte mig!

2008-10-09 @ 20:26:14
URL: http://rosaliiie.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha måste bara svara på subbans svar...

Jag var INTE på inskriving skulle gått på de nu den 20 okt... Jag var på prat för bm tyckte jag skulle komma och prata de tog 10 min de besöket....

Och 04 blev jag av med oskulden om folk nu ville veta det.... jag fick gå i flen eftersom vi ändå ska flytta från den här fitt kommunen... folk här är fulla av skit som R....

Och va inte 16 när jag förlorade.... Verkligen inte hade inte ens pojkvän då....Och att Tord lämna mig hemma va för jag skicka iväg honom......Ville ha tid själv.... Så nu fick vi det avklarat..Och jag vet jvligt många och på många sajter som fam.liv och bli mamma så är det MÅNGA som har symptom så tidigt bara för du inte hade det inte mitt problem R... Du är ett stort missfall hela du..

2008-10-09 @ 20:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0