God morgon!

Idag är det tisdag och jag ska jobba idag... Va ledig igår men jobbade hela helgen.
Igår fixade jag lite här hemma sen åkte jag till Jonas jobb för att kopiera mitt legg... ska skicka det till Fullpott. Jag vann ju pengar där så då måste ja göra de tydligen...Sen när vi åkte hem så visste vi inte vad vi skulle hitta på... men så kom jonas med ideen att åka till ikea... så så blev det... Men först stanna va på Svenska Bil och kolla på ny bil. :) En Cadilac. Det är en 2006, 2,8T V6. En silvrig. :) För bara 189 000. Nypris på den är 350 000. Nu är det svåra efteråt... Hur vi ska göra... om vi ska köpa den eller inte... Det kommer bli billigare i längden att ha den ist för TTn... Men de är svårt att veta hur man ska göra... vi blev bra sugna på den liksom. Nybilsgaranti o grejer kvar på den. O de är inte alls dumt.

Annars så på ikea blev det att köpa nytt soffbord... precis sånt som ja hade innan... fast sen ska vi köpa två skinnpuffar att ställa under... så vi kommer ta bort hyllan under bordet... Ja, va köpte vi mer? Jo en sån blom grej som man sätter på väggen köpte vi igen :) Hahah samma som ja hade i Flen :) SEn köpte vi dioder till sovrumet. Våra lampor har pajat så vi köpte nya. :) Så köpte vi bara sånt nödvändigt. Glas o servetter o så... Och GRÄS :) Hahaha. Som man har i kruka såklart :)
Nu har ja bara problem med blom rankan... den vill inte stanna kvar uppe på väggen :S samma problem som med min förra... mn men... bara trycka på den när de losnar så ska de nog gå bra. haha.

Nehe... i helgen åker vi ner till flen. som de ser ut nu i alla fall. Först prata vi om söndag, fast nu tror ja de blir lördag. Jonas skulle ju ändå inte jobba. :)
jaja men ne nu ska jag dricka kaffe. Bye bye så länge. :)

Kommentarer
Postat av: Nea

Hej,ja ni är välkomna när ni kan,Samuel åker dock till sin pappa över helgen.. Kommer hem söndag..

Var vid graven igår med Fia,köpte ljung o satte där,vart kanonfint! ha det bra,kram

2008-09-30 @ 09:37:18
Postat av: Nea

Grattis, hur mycke vann du?? Kul med en extraslant.. Ha det gott,kramiz

2008-09-30 @ 18:09:20
Postat av: Johannnnnniz

Jag kom fram på full pott idag och skulle ha vunnit tusen spänn men fatta inget efter så hann inte lämna min adress... jvla skit program är sååå arg!!!

2008-10-01 @ 10:33:36
URL: http://johannnnnniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0