hahahah hör på denna, ledig!

Va ovanligt att jag skriver när jag är ledig. Känns som att jag inte får ro annars att skriva.
Tog mig ett långt varmt bad förut. :) Va länge sen faktiskt. hehe. men jisses va trött och hungrig jag blev av de. hahaha.
funderar på att lägga mig en stund hah. :D

PÅ måndag ska ja äntligen till sjukgymnasten. Hoppas hon kan hjälpa mig. har ju fortfarande ont i huvudet... visst har de lättat o så, men när de blir lite stressigt eller om ja är trött så gör de så förbannat ont. Men men förhoppningsvis ska hon kunna hjälpa mig :D

Annars så har vi några födelsedagar nu oxå... Först Perre sen samuel sen har vi lilla alice o sist becka... blir en del.
Får se när o hur o så man firar folk. Ska lämna in bilen den 17 sept... så vet vi inte hur lång tid de tar. O jonas trodde inte vi skulle hinna få den tillbaka tills samuel fyller så då har vi ju inte fått den när alice fyller heller så vi får se.

aja orkar inte skriva mer. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0