Hold your head up high.

Sitter hemma helt själv... Jonas jobbar... han ska jobba över ikväll med... skulle väl jobba till 12 i kväll.... eventuellt mer... sen ska dom jobba imorn igen... men de ska ju jag med så de gör inget....

Annars då? Jo de har varit två födelsedagar denna vecka... först Alex den 23... han skulle blivit 2 år. (Patrik och rebeccas bortgångna son). Sen fyllde samuel igår. Hela 16 år. hehe. Jisses killen är ju stor nu. Och imorgon fyller Patrik och rebeccas dotter 1 år. :) Jonas ska väl åka ut till dom på söndag... men ja jobbar ju så han får åka själv. Jonas kanske skulle hämta mig efter jobbet så skulle vi väl åka dit igen... men vi får se om ja orkar de.

ja är så himla sugen på att klippa mig... vill få en frisyr igen... för de har ja ju inte... men vetti fan vart man ska gå... men men de får väl bli en annnan gång... nu ska jag nog städa lite... för de är inget nån gör åt mig tyvärr... alla mina lediga dagar går till att städa... suck.

nehe... på återseende. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0