Junibacken

Ja igår var vi på Junibacken och det var verkligen jätte skoj. :) Barnen va jätte snälla hela dagen och dom gillade föreställningarna som vi kollade på. Först såg vi karlsson på taket sen pippi. :) Mirjam var dock lite rädd när vi åkte sagotåget. hehe. Men jag och Nea som förstod lite mer tyckte det va kul. :)

Idag blir det att jobba. :S Orkar inte o vill inte heller men men, vad ska man göra? Bara jobba och se glad ut. hehe. Ska jobba imorn igen.

Aja, tror Jonas skulle följa med på rejv ikväll. Pontus skulle väl med åxå.

Annars skulle Jonas va så duktig o slänga skit här i morse och skulle slänga toma cigg paket. Men tittar inte i dom så han slänger det helt nya. Har tagit en cigg från de paketet, så jag blev inte alls glad på han. Men men, får gå ner o köpa nya nu kl 9 när turken öppnar.

Jenny du får krya på dig. :) Hehe. Jobbigt att va förkyld. Känner mig inte pigg själv heller... Tror du gett mig halsont :P

Aja, nu ska jag ta på mig lite kläder sen köpa cigg.
Ska köpa te med mig hem idag åxå :) Hihi. Det är ju så gott :)

Nu går jag, bye bye :D

Kommentarer
Postat av: Nea

Köp te till mig med. Gärna några kilo,hehe! Ha det bra,kramiz

2008-09-13 @ 11:19:13
URL: http://www.metrobloggen.se/lintrollet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0