När ska de ta slut?

De hände lite tråkigheter i natt för två av mina vänner. Ja tänker inte nämna vad, men vill säga att jag tänker på er båda. Skulle nästan kunnat tro att de va fredagen den 13e igår... men så va de ju inte. Bara skit ändå. :S
De finns en flicka som ska veta att ja verkligen tänker på dig. Fy fan de måste kännas hemskt. De kom faktiskt lite tårar förut... och nu med när jag tänker på de som hänt dig innan. De är så orättvist. Känner verkligen med dig gumman. Är glad för att du berätta för mig med. Att jag får räknas som en av dina nära. För du betyder så himla mycket för mig. Är glad att jag fått chansen att lära känna dig! Älskar dig gumman!

Annars så kan ni kika in på min bilddagbok. (http://helenan87.bilddagboken.se) Där ja nu har laddat upp lite bilder. Dels från bröllopet och Jonas och min minisemester till GBG. :D

Nu ska jag plocka undan lite, för ikväll kommer lite kompisar över för att dricka öl och basta. :D
ha de skoj ikväll, för de ska vi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0