Nudlar fick mig att tänka. :)

Idag stod jag och laga nudlar... och ni vet nudlar är ju vågiga... Då kom jag och tänka på när man va mindre att de va jätte poppis med permanentat hår. haha. För nudlar ser verkligen ut som permanentat hår. :) Tänk va snyggt de va då, men jisses så man skulle se ut nu om man gjorde de. :) Ja jag skulle ju inte kunna permanenta med mitt korta hår, men nån annan kan väl prova o sen visa mig så får vi se om de är lika snyggt som innan. hehehe-

Jaha, idag håller ja på och tvättar... Försöker få bort allt i badrummet nu så vi kan få ordning på det någon gång... finns tonvis med kläder. och allt är från långt innan jag flytta hit. hahaha. Undrar hur jonas gjorde innan ja flytta hit. haha. 

Annars så ringde jag min farmor idag. :) Kände att de va himla länge sen ja prata med henne... o kom på att sist jag ringde så bodde jag i Örebro... och de är 1½ år sen. hahaha. Men de va trevligt och hon blev himla snopen. :) Och glad så klart :)

Men nu ska ja ner o slänga tvätten i torktummlaren... Höres en annan dag. :) 
Puss o kram 

Kommentarer
Postat av: Nea

Vad får du allt ifrån. Nudlar o permanentat hår,hehe.. Knäppis. Miss you

2008-09-17 @ 15:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0