Onsdag och trött.

Sitter med en kopp kaffe och tar de lite lugnt innan ja ska till jobbet :S
Vill inte jobba idag, men va ska man göra?

Började egentligen i måndags igen... Skulle varit ledig då jag skulle till sjukgymnasten men när jag vaknade hade jag fått ett samtal och sms från chefen att jag va tvungen att komma in och jobba i alla fall. Jag vaknade typ 9 så tänkte först vänta och skriva till 10 o säga att ja vaknat då... för då vet jag att han hade sagt att de var försent att komma in.
men men, efter mycket o men så åkte jag in, på mina vilkor. :D Skulle sluta senast halv 2 så jag hann till Hela Kroppen. DE va gränsfall på att jag hann... och stressigt blev det.
Så till saken, huvudet började göra jätte ont och de har bara blivit värre o värre. Igår mådde jag verkligen skit, hade ont i huvudet, magen och mådde illa. Efter maten igår beslöt jag mig för att lägga mig en stund. Och när ja vaknade kolla jag febern... o de hade jag ju så klart. Nu är man uppe och ska jobba.... mår lika dåligt som igår... vetti fan va man ska göra med värken, för tabletter hjälper inget alls tyvärr. :( Kanske ska ta mig en sån bamse kur som jag fick när ja gjorde aborten... (?)

Aja, hos sjukgymnasten gick det bra. Hon rådde mig dock att jag ska byta jobb så snart som de bara går. För om jobbet fortsätter som de gör så kommer inte hon kunna hjälpa mig heller. :S Och det vill jag ju inte. NU ska jag tillbaka till henne på fredag igen. vet inte om vi skulle starta med akupunkturen då med eller om de blir en annan gång. :S Lite skraj faktiskt. hihi. Men har fått övningar som jag ska göra varje dag och sen ska jonas och jag köpa en speciell boll som man ska rulla över kroppen... MÅSTE börja träna oxå, så kroppen byggs upp mer. Ryggen speciellt så man har en rak hållning... ska ta tag i allt sånt när pengarna rullar in igen. Ska få Jonas att börja åxå. :D Kanske kan börja simma tillsammans. Vill inte gymma, inte min grej så där.

Aja, nu ska jag dricka mitt kaffe här innan ja måste bli klar :( Skriver en annan dag.

(Btw, fick paketet från ellos igår. :D Och min skinnjacka ja beställde va jätte snygg :D )

Kommentarer
Postat av: Nea

Hej,ja träning är bra,gäller att hitta det som passar en bäst.jag försöker promenera,cykla så mycke jag kan.har köpt en bräda jag har hemma,men den dammar mest,hehe..

Hoppas det ger sig snart. Miss you!

2008-09-10 @ 09:48:42
URL: http://www.metrobloggen.se/lintrollet
Postat av: smart

gravid?

2008-09-10 @ 21:30:57
Postat av: Sofiia

HAHA, varför måste alla hela tiden anta det stora ordet GRAVID!? Måste man vara med barn så fort man mår illa eller mår dåligt!? Folk är konstiga! :D



I alla fall så borde ni hälsa på snart! :P

2008-09-11 @ 00:22:45
URL: http://fiian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0