Sommar värmen på väg?

Jag läste precis i tidningen att sommar värmen är på väg igen... Hur många gånger har dom inte sagt det? Och vet ni vad dom har för grader på den sk värmen? max 15 grader... Är det sommar värme? För mig har sommaren i alla fall 25 grader eller mer... Men men med våran sommar så kommer det väl inte va varmare...
Vädret blir bara konstigare och konstigare för varje år som går. Nu är vi i mitten av september... och vi får redan klä oss i varma kläder... SEn när blev det så? I mitten av september brukade det kallas sen sommar, inte höst. Men nu är det nya tider och den svenska sommaren har försvunnit. Vi lider mot ett mer jämt väder här i sverige... med undantag för den iskalla vintern. Annars kommer det vara samma väder resten av året. Hur kul är det? Man får helt enkelt flytta till ett varmt land och bosätta sig där.

Nu ska jag snart springa ner till bussen och åka till jobbet. :S Ska inte klaga egentligen, jobbar kväll idag sen är jag ledig igen i 3 dagar. var ledig igår med så de är himla skönt faktiskt. Hinna vila sig lite innan nästa vecka då man ska jobba 6 dagar. :S De är verkligen inget jag ser fram emot. Men men va ska man göra?

Tvättandet igår gick bra. Det mesta är borta från badrummet nu. Bara våra nya kläder som ligger i smutsen, men inget gammalt skit kvar. :) Känner mig stolt att jag ens orkade tvätta hela dagen. :)

Jonas lämnade in bilen igår med, och sa till dom va felet är. Men tror ni dom hittat någe fel? NEJ. Samma som hos Audi... Vad är det som är så svårt att hitta? När vi var i Eskilstuna och dom gjorde trycklufts test så såg vi ju vart felet är... Varför kan dom då inte göra som man sagt till dom? Det måste handla om att dom vill ha bilen där så man får betala mer pengar... Men är det verkligen rätt? jag menar om dom ändå inte hittar felet så behöver dom ju inte ha bilen där. Blir knäpp för mindre.

Nehe, nu avslutar jag detta. Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0