Svar till "Smart"

Nej jag är inte gravid. Kanske ska läsa hela bloggen innan man antar att det just kan handla om det.
Har precis varit sjukskriven pga stress... vet inte hur duktig du är på matte, men ja vet i alla fall att 1+1=2.
Av stress mår man illa, har ont i magen och även huvudvärk... sen beror det ju på från person till person  hur man reagerar när stressen fått fatt i en... men på mig så är symtomen så som nämnda.
Om nu "smart" fortfarande tror sig vara så smart så kan den ju använda sitt eget namn nästa gång den tror att den är så smart. För IQ:t i den kommentaren va inte hög.

Aja, nu vet ni hur ja svarar på fega människor som inte vågar säga vem/vilka de är.

Från en sak till den andra. Sitter hemma i soffan nu efter en lång dag på jobbet. Mår fortfarande dåligt, men börjar bli van, tyvärr kanske man ska säga. NEJ ja är inte gravid. Funderar på att lägga mig i badet och göra mina övningar idag igen. hihi. Skulle ju varit hos sjukgymnasten imorn igen, men ja bokade faktiskt om de idag hihi, kom en roligare grej istället. :D Nea och Mirjam o hennes vän Linus kommer hit imorn så ska vi till Junibacken :D Vad jag har längtat. :)

Annars så blev jag hur lycklig som hellst idag :D Jenny och jag skulle gå upp till banken efter jobbet och går förbi en liten butik inne i forumet, som visade sig vara en liten Te shop och jag undrade direkt om dom hade Turkiskt Äppelte... eller ja, jag fråga jenny. :) Oh till min förvåning så svarar mannen i butiken att det har dom. Blev glad men undrade om det verkligen va rätt te, så visar han upp det och JAAAAAAA det va rätt. Super glad fortfarande. Vet inte i hur många år nea och jag velat ha de där tet. haha. Och så finns det precis ovanför mitt huvud. (Typ) I alla fall ovanför jobbet. :D
Nu tänker jag sno mig en kopp ikväll fast sen ska jag ge det till nea. :) Köpte bara 1 hg så hon kan ta det så köper ja nytt på lördag när ja jobbar igen. :)

Aja, nu ska jag kolla vidare, kolla lite tränings ställen o så med. :) Sen bada o sen tv :D

Ha de fint! Förutom du SMART! Hahahaha.

Kommentarer
Postat av: Nea

Du är bara BÄST!Ska bli kanonkul imorrn,ska ta med kameran. Puss o kram

2008-09-11 @ 19:37:56
URL: http://www.metrobloggen.se/lintrollet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0