En ledig dag sen jobba igen...

Igår fick jag den stora äran att vara ledig. Tro mig de va helt underbart. :D Tog en latte på jobbet medn Jonas, sen en promenad på de i de härliga vädret. Kom hem en sväng men åkte sen iväg. Åkte ut till tyresö så fick jag övningsköra. På RIKTIGA vägar hahha. Lite nervöst, men skoj. Gick bra faktiskt.

Jaha ja, jobba idag då. Kommer bli en lång lång dag. Sofia va ifrån jobbet strax innan 19 igår... så de kommer bli sen för mig med... de känner jag på mig.
Ska prata med chefen idag med o säga till att jag måste vara ledig den 17e... De är begravningen så som jag ska ner på. Hoppas de inte blir några problem.

Ja ja nehe nej.. de här duger inte. Äta nått sen göra sig klar att gå.

Jonas, hoppas bläckfisken va god igår. Ja är ingen kock men försökte göra den så god som möjligt :D Älskar dig hjärtat!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0