God morgon

Klockan är nu 6:40... uppe med tuppen. :S Börjar jobba om 50 minuter. Är så himla trött. Har jobbat 60 timmar ca just nu... men de är timmar kvar på denna vecka åxå. Ni kan tro att jag är trött. Nästa vecka blir som denna. Många långa timmar.... Igår när jag vaknade kände jag mig full. Kände mig bakis hela dagen sen. Bara för att jag är så trött. Ibland undrar jag om folk verkligen förstår hur mycket vi jobbar. Inte bara i timmarna utan hur mycket vi verkligen gör på en dag. De krävs ganska mycket ork för att stå ut en dag på vårat café. Är faktiskt väldigt stolt över oss som jobbat de sista 2 veckorna. Vi har slitit som djur. Och nästa vecka blir densamma för mig. jag lider värst av att folk reser iväg just nu. Men men jag får bra lön i slutet sen och eventuellt lite ledigt :)
Angelica kommer tillbaka till sverige idag. Så hon börjar jobba på måndag. Välkommen hem.
Neh nu så måste jag nog avsluta och tänka på kläder att ha på mig. :S
Packa ner lite kläder tills senare idag med. Ska till Jonas mamma och äta efter jobbet. Så då tar jag med mig kläder till jobbet o gör mig klar där. :)

Ja ja nej nej. Glad påsk på er allihopa!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0