Helgen är nu över...

Var hem till Flen i Fredags då det var begravning. Va skönt att komma hem en sväng och se bekanta ansikten. Synd bara att det skulle ske under sådana omstöndigheter. Men men.
Begravningen var jätte vacker. Jobbigt men otroligt fin.
Efter begravningen bjöd Cina på lite fika och skitsnack. Sen åkte Fia och jag med Nea till lager 157. Jag fick presentkort där på 300 av Cina o Göran när jag fyllde. HIttade typ en lång tshirt, ett linne och ett par kallingar till Jonas. Blev mycket bra. Efter de åkte vi till Nea o Pappa och käka mat innan mitt tåg skulle gå. Och tåget hem fick jag av Nea, tack snälla söta rara :D Ses snart igen hoppas vi :D

I Lördags va det jobb igen. Angelica ville byta söndags passet med mig. Så jag fick öppna igår och hon stänga. Nu har jag jobbat där 4 månader men inte förens nu har Angelica och jag verkligen fått kontakt. Va jävligt roligt på jobbet igår. Skit skönt. Alltså jo vi har haft bra kontakt, men igår blev de mer personligt och planer på att fixa knopen fester. :) Hon berättade att dom gjorde så förr... Då alla var väldigt tighta. Nu tyckte hon att de börjar bli samma sak så nu ska vi starta samma projekt :) Jävligt roligt måste jag säga. :) Känner att jag behöver lite mer umgänge här. :) Ah neh de ska bli skoj. :)

Idag är jag ledig. Solen skiner och jag sitter här hemma. Känns sådär faktiskt. Vill ut... Men med vem? Ingen som kan liksom. :S Diska ska jag göra. Men de tar ju liksom ingen tid... Ikväll ska jag tvätta. MINA kläder. :) Kommer inte ha några smuttsiga kläder kvar sen. :) Wooohoooo :D

Ja ja nehe nej... nån som vill soa sig med mig? :P

PÅ återseende!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var kul att se dig,ska försöka komma upp,har bara vatt mycke nu,ha det bra,miss uou,kram

2009-04-20 @ 21:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0