Jobba idag sen ledig igen.

Igår va jag ledig. :) Jätte skönt faktiskt. va ner på stan en sväng för att hitta kläder till begravningen. Fanns inget som passar på mig. Gick då hem ist och spela alfapet med jonas. :D Åkte in till Nacka Forum på kvällen sen o kollade. Hittade ett par byxor på Gina... men förstora i midjan och alldeles för långa. Så min morgon har spenderats med synål i handen... Har sytt in byxorna i linningen och lagt up dom. Ikväll när jag kommer hem ska jag stryka dom och göra pressveck på dom. Försöka i alla fall.

Imorn är jag ledig då. Men då åker jag ner till Flen på begravningen. Blir kvar över dagen. Birgit fyller år med så ska upp till henne med tänkte jag.

Aja nu ska jag duscha sen tänka på jobbet. Höres en annan dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0