Jonas 29 år :)

Idag fyller Jonas år. :) Grattis på dig min älsklings plutt :)
Väckte honom tidigare med smörgåsar och kaffe :) Hade köpt siffer ljus som jag satte i dom :) Så fint så :)
I eftermiddag kommer de lite vänner och familj över. Ska baka rabarberpaj tills dess :) Hoppas dom blir goda bara.
Imorgon ska vi iväg här. En kompis till Jonas har fixat lite överraskning för en annan kompis... så vi ska ut till massa parker och va lite fulla. :D Hahaha. Visst låter de mysigt? Ska ju vara hur bra väder som hellst :)
Ledig idag och imorn. Så himla skönt faktiskt.
Ska med Daniela till barnmorskan idag med. De är inte långt kvar innan hon ska ha så jag hoppas grodan kan komma ut tidigare :) JAAAAA!!!!! De hoppas hon själv åxå. :D

Neh detta duger inte. Baka nu kanske så jag kan börja städa innan jag måste iväg. Måste lämna tillbaka ena pajformen på jobbet idag med. :) Köpa present till Jonas o ja allt :)
Han får ta systemet :) Någe ska han minsann få göra. :)

Jonas, jag älskar dig så himelskt mycket! Du lyser upp mitt liv! Du betyder så himla mycket för mig!!! Finns ingen annan som du! Du och jag hjärtat, Du och Jag!!! <3

Kommentarer
Postat av: sari

GRATTIS FRÅN BLEKINGE ;D

2009-04-30 @ 08:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0