Babyshower/ Tjejmiddag

Imorn kväll ska vi till Stina på lite mys :) Ska bli hur kul som hellst :) Har tagit ledigt hela dagen imorn så jag ska passa på att tvätta lite på morgonen sen ska jag shoppa presenter :) Angelica ska jag shoppa till och så självklart till Stina :)

Idag ska jag jobba igen, har vart ledig i 2 dagar :) Så hiiimla skönt. Ska stänga ikväll. Men stänger 19 idag så de gör mig inget :)
Annars så har det gått en vecka för Jonas på nya jobbet. Har gått mycket bra för honom, Är så stolt över att han kommer upp på morgonen nu utan problem. Idag va han t.o.m uppe innan klockan ringde :) Han är så duktig.
Ikväll ska han jobba över, fast på sitt gamla jobb, blir även imorn på dagen lite.

Nu är de Vära bästa år på tv... har ju blivit så löjligt de där programet, men ändå kan ja inte hålla mig ifrån att titta när jag är ledig hahah. Ska snart göra mig i ordning för jobbet med.

Ha de fint allihopa! Bye bye
Jonas, vi älskar dig så himla mycket!!!! Puss från oss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0