GAAAH! Hahah

Sitter här hemma i ett tyst vardagsrum. Hade tvn på förut, men Jonas kände sig störd av det så den åkte av.
Han har ju börja på Banverket nu, går så bra för honom. Han har vart nere i tunnelbanan och provat lite. Idag fick han en tjock tjock bok med sig hem som han ska ha prov på imorn :S stakars sate säger jag bara. Förstår att han vill att det är tyst hemma.

Idag har jag jobbat igen... men imorn är jag äntligen ledig :) wooohooo! OCH på torsdag. Funderar på att ta en av dessa dagar och åka iväg nånstans. Har lite shopping begär känner jag :D Hahah. Vill nån shoppa med mig? Kanske komma hit?
Har inte så mycket här på söder, men vi kan ta tuben till city? JAAA! Hahah.

Sitter och väntar på att chefen ska komma till jobbet så ja kan få lööön! Får en bra lön denna månad ändå. Skönt eftersom vi va borta. 200 timmar ca har ja jobbat ihop :D

Igår åkte mamma byxorna på :D Magen gjorde så ont pga mina magbesvär som är... MEN lyckades gå liiite på toa idag, dock väääääldigt lite, men iaf nått :)

Nehe, imorn kl 07 ska jag tvätta med, nån som vill hjälpa mig? :P

Åh just de ja, imorse när ja skulle till jobbet kände ja en hemsk doft. Typ bränt med ändå inte, kan inte förklara helt o fullt. Men ja till sak, idag när ja kom hem igen sitter de skylt på hissen att den är trasig och Jonas berätta att den brunnit... Inte undra på att jag tyckte de lukta haha. Tur bara de inte spridde sig vidare :)

Nehe nej, kissa, ta på skorna sen gå till jobbet o casha in :) JAAA!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vi har köpt ett hus här i Flen som vi flyttar till:) Mycket som händer nu under hösten/vintern nu med andra ord..

Nej men var hon? Vart jobbar du? Och vad gjorde Carro där? :)

2009-08-26 @ 11:19:06
URL: http://ceciliasdrommar.blogg.se/
Postat av: Stina

Du kommer ha det kul med magen om du måste äta järntabletter :p

2009-08-26 @ 15:56:09
Postat av: Cecilia

Jaha okej:) Vad snopet det måste vara när bekanta kommer in:)

Jodå, de första månaderna var tunga.. mådde illa dygnet runt verkligen, men efter v.12-13 nångång så vände det. Jätteskönt. Nu mår jag jättebra, kan ju inte göra annat när jag hela tiden känner av bebis som rör sig:) Själv då?

2009-08-27 @ 11:26:22
URL: http://ceciliasdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0