Helgen är här.

Sitter i soffan, precis hemkommen från jobbet.. eller ja, en timma sen men i alla fall :) Jonas jobbar fortfarande, men kommer nog snart hem. Ja vart så sugen på kebab så han får köpa de med sig hem till mig :) wiii!

I onsdags va mamma o fia upp hit o hälsa på. Gick inne i city o skulle kolla lite. Fikade på coffe by george inne på souk (?) sen sprang vi mest i affärer. Köpte en ny väska... halva priset på den, så fick en skinnväska för 250 kr :) Hitta även parfym o badboomber :)
Mamma hon plocka minnsan mer än 4 kilo kantaller med... på HÖTORGET! Kan ni fatta? de växte så hiiimla mycket där. :D
Sen kom min snälla Jonas o plocka upp oss vid centralen för att ta en tripp till Hälleforsnäs och Lager 157... skulle ha lite skit t-shirtar därifrån men fanns inga... så blev att köpa ingenting där inne. Dock så köpte jag 2 höga ljusstakar+klotljus och en duk från Serholts. Blev så fint så :)

Miriam från jobbet ringde nyss och prata lite, ja tyckte vi skulle ta oss till nått spa o mysa nån dag o de ville hon åxå :)
Tur jag har henne på jobbet just nu annars hade det aldrig gått... då hade ja slutat direkt.

Nehe, vänta på Jonas då... kollar Kristalen och äter lite godis :) Hihi, busigt va?
Ha de fint där ute!

Kommentarer
Postat av: Daniela

Härligt med en spa-dag! :D

2009-08-28 @ 22:22:31
URL: http://havannasmamma.blogspot.com
Postat av: Cecilia

Nej men bor hon också i Sthlm nu alltså? Kul att stöta på lite bekanta ansikten även i en så pass stor stad.. Lustigt egentligen!

Skönt att magen börjar bli bättre.. Jag hade också lite problem i början, men det har bara blivit bättre och bättre. Så trösta dig med det, att det främst är i början magen strejkar. Värre kan det väl bli om du behöver käka järntabletter och så i framtiden.. Jag är rädd att jag behöver det, men det visar sig vid nästa besök:)



J opererade sig i juni för bråck på magmunnen, och har varit sjukskriven sedan dess (började jobba för snart 2v sen). Häromkvällen fick han jätteont i magen och efter ett samtal med sjukvårdsrådgivningen så fick vi klara direktiv att åka in - så så ligger det till:) Men han känner sig lite bättre i magen nu..

2009-08-30 @ 15:13:52
URL: http://ceciliasdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0