Helgen som var...

I helgen va de kräftskiva för heeela slanten. En toppen kväll. Dagen spenderades på jobbet innan... suck... ett jobbigt pass blev de. Jobb igår med, även då skiiit jobbigt. Idag och imorn är de jobb igen.

Jonas började på Banverket för 6 minuter sen. Första dagen på jobbet. Va och köpte lite lotter till honom igår för att önska honom lycka till :) Han vann 10kr haha.

Annars händer de inget just nu, på lördag ska vi till Stina på babyshower/tjejmiddag på söndag ska vi fira angelicas 25 års dag. Nån dag nu snart MÅSTE vi åka till fia med. MÅSTE! Vill till Lager med o köpa stora tröjor till jobbet. Kan inte ha mina små längre hehe.

V.14 på onsdag med, tiden bara rinner iväg. Om 4 veckor ska vi göra ultraljudet :D Är super spänd för det :D ska bli skoj.
5 dagen av strejk. Nej inte jag, min mage. Är jääätte nödig, men händer NADA! GALEN!!!!!! Ja är så frustrerad nu alltså. suck suck suck. Men men

Neh nu ,måste jag klä mig o gå. Jobbet väntar inte på mig inte hehe.

Jonas lycka till! De kommer gå så bra för dig idag! Älskar dig gubben min!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Nej men hej!

Åh väntar ni också en liten bebis? Vad roligt! Grattis:) Det är så himla spännande och overkligt.. Trodde inte det skulle kännas riktigt så HÄR speciellt, det är verkligen det bästa jag varit med om.. Lycka till med allt!

Kram

2009-08-25 @ 10:22:22
URL: http://ceciliasdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0