Länge sen..

Ja nu va det ett tag sen jag skrev här... Har hunnit med en massa... Har jobbat som en tok... Jobbade på Gildas förra veckan med. Var och skrev in oss i tisdags med. Tog prover och prata lite. Fick lite papper med oss hem och även en bok. Har inte börja läsa den än, men de kommer sen.
Elin och Pontus har varit här. Käkade gott sen var vi på grönan :D De va hur kul som hellst :D
Nu är det bara jobb som väntar och väntans tider. :D Har faktiskt tagit ett kort på mig här om kvällen. Heheh, men de kommer ut senare sen. :D
Annars är jag trött som bara den. Sover heeela tiden typ haha. Slocknar direkt när jag kommer från jobbet. hahah.
I fredags efter jobbet så va det middag hos Angelica som stod på schemat. Köpte blomma med oss oxå. :) Drack några alkoholfria öl och myste med kissen som dom fått. tack för en jätte trevlig kväll :D
I lördags så va Jonas o jag ner och kolla Prideparade en sväng, sn åkte vi till hans bror. Fick kaffe sen köpte vi pizza som vi slängde i oss :)
Nehe neh... jobba om en timma då... hoppas på att få va ledig typ imorn då ja jobbat en vecka i stäck nu. men vi får väl se. Isåfall kanske vi åker till Factory outlet... Jonas va sugen på de. Får se som sagt.
neh men ja skriver en annan dag igen :) ha de bra så länge då. :D


Kommentarer
Postat av: Hennu - Mitt liv som gravid.

sv: ja hörde att du också väntar barn :) mysigt, eller vad säger du?! jag är beräknad till den 18 februari :)



tack så mycket. det hoppas vi också att det ska göra denna gången :)



kram!

2009-08-05 @ 16:21:47
URL: http://hennu.blogg.se/
Postat av: Hennu - Mitt liv som gravid.

förresten.. syns det något på dig än? :)

2009-08-05 @ 16:22:05
URL: http://hennu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0