Ledig idag :)

Nu har jag jobbat i helgen så då fick jag va ledig i 2 dagar :) Tycker det är skönt att få vara det på rad så... och inte en dag här och en dag där. :)
Vad har hänt då? Nej inte så mycket ännu... syns fortfarande väldigt lite på magen. Tröttheten börjar ge med sig känner jag åxå. Har börjat läsa boken som vi fick av barnmorskan åxå. T.o.m Jonas börja blädra i den. Nu är det värsta tiden över för missfall med, vilket känns otroligt skönt. Veckorna framöver ser typ likadana ut, märks väldigt lite på utsidan, men kommer ske en himla massa på insidan :) Känns spännande.
Har lite panik inför våran säng som vi måste sälja och sen köpa ny... Vi kan inte köpa en utan att ha sålt den andra, och vi kan inte sälja utan att ha köpt ny. Hahaha. Lite rörigt just så då. :S
Hittade en jätte bra sida med mamma kläder idag. Billigt som bara den. Blir nog att eventuellt beställa därifrån sen.
Funderar på att börja planera min ledighet med...Så jobbet är berädd på när jag slutar. Vill va snäll mot dom med liksom. Får se...
Aha nehe... Jonas föräldrar vet ännu inget. Vet inte när dom får veta heller. Han är super glad och sagt det till sina vänner nu i alla fall :) Känns bra det! Sjukt att vi ska bli mamma o pappa liksom hehhe. I denna lilla lägenhet... Frågan är ju vart man ska flytta sen... Värmdö/Nacka området va lockande tror jag. Blir hus eller radhus då. Svensson familj haha. Ingen hund bara :) O inte volvo, men BMW får duga :)
Nehe neh... kolla va som finns kanske. :)
Ha de bra så höres vi en annan dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0