Oj oj...

7 dagar i sträck på jobbet. Är ledig imorn som tur är. Bytte även med fia så jag slapp stänga idag med. :) heheh. Ja ja nehe...
Är i vecka 13 nu. Tycker tiden går fort, fast denna vecka har varit seg. Syns inget direkt ännu, bara en liten mullig mage :) Söt på kvällen dock.
Har bytt bil nu, blev en VW Passat-08. Jäääätte fin :) Combi så klart eftersom bebben ska ha den bästa åkturen :) Finns även isofix i bilen. Så skönt när man ska köpa bilbarnstolen sen. HIttade en jätte bra med bra bas från Acta. Den kosta ca 2500 MEN, den är ända upp till 4 år, så det är väl spenderade pengar.
Hittade även barnvagnar nyss, en för 4500 och en för 3000. Med ALLT som ingår. As bra juh... Jag vill ja den som kostar mest förstås, men endast för att den va lätt att hantera och liten ihopfälld. :) Dem är ändå ganska billiga för att va helt nya med allt som ingår. Ligg o sittdel o allt sånt liksom. :)

Nu när lönen kommer så blir det att inhandla lite större kläder. Typ linnen o tights o så. Behöver ha större tröjor till jobbet och långa linnen till mig. :) BH skulle behövas med. hehe. De andra kläderna har jag ju redan :)

Mitt Bola smycke har kommit med, hämtar det när jag slutar jobbet tänkte jag :) JAAA! Stina fick ett åxå. :)

nehe, jobba nu då... måste klä mig o så innan hehe. Konstigt va? :P

Skriver igen en annan dag! Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0