Tidigt men synligt ändå

Min mage här om kvällen. Tidigt men ändå så stor. hhaha.

Här är min lilla mage i vecka 10 (9+3). Tidgt men syns ändå vad som ska bli där. :)
Kommer ju bli grymt mycket större så man ska ändå va glad att det tar ett tag innan det syns.
Den här bilden togs sent på kvällen, annars ser jag bara lite mullig ut på magen. :)
Min första bild, så den kommer man inte glömma.

Så det är väl ingen hemlighet att vi ska ha bebis. Den är beräknad till 2 mars 2010.
Dagen innan min födelsedag liksom :)
Men den får komma när den vill, bara den kommer ut frisk och fin :)

Så, nu tillbaka till filmen på tv här. Jonas är med pojkarna i Rålis.
Själv har jag bakat kärleksmums som Jenny o Stina kom o smaka på...
Sen bjöd jag på Köttfärslimpa, potatis och gräddsås. Gott som tusan!

Ha en bra kväll! Kram å Puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

TJOCKIS!! :) :) :) så glaaaad för din skull..snacka om att jag ska klämma/gosa bebis sen :)

Saknar dej!! Puss o Kram

2009-08-06 @ 09:48:17
URL: http://johaannaa.bloggsida.se
Postat av: Hennu - Mitt liv som gravid.

Det var då ingen dålig mage du har :D Min mage skulle börja synas i vecka 12 sa min gynekolog, för min livmoder (eller vad fan han sa? haha) sitter så långt bak i ryggen liksom.. Så det tar längre tid innan det syns sådär :) Lite tråkigt, men spelar roll? Det är i slutet allting räknas :D (när bebisen föds alltså) Hihi. Kram

2009-08-06 @ 12:51:02
URL: http://hennu.blogg.se/
Postat av: Nea

finfin mage!Puss på den,kram styvmormor,hihi

2009-08-06 @ 18:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0