v.13 FUNDERINGAR

Har seriöst funderat på att lägga ner bloggen. Dels så tycker jag inte det är lika roligt att skriva längre, sen vet jag ju aldrig om folk läser den. Inga kommentarer eller så liksom. :S

Jaha, har kännt mig nere nu ett tag, men är pga att min nacke gör så in i nordens ont. :S Vet inte vad jag lyckats dra på mig.

Jobba jobba jobba... så ser mina dagar ut. EN ledig dag denna vecka. Suck. Fattar inte varför de ska va så svårt att ge informationen rätt... Men men skitsamma... de va igår.
Jonas är min STORA hjälte! Han är så himla go och söt mot mig hela tiden. Han börjar mer och mer förstå att det växer ett mirakel inom mig :) Igår prata han med magen och myste med den... JAG DÅ? Hahah. Neh skoja bara. Klart han får mysa bara med den :) Han är så snäll mot mig, tar hand om mig hela tiden.
Han jobbar sin sista dag på Common idag. Igår hade dom tackat av honom med tårta, cheesecake o sen fick han Mackmyra Wisky av dom. Hur snällt som hellst.
Han är så duktig på att gå upp på morgonen med. Min älskling :D

Åh nu är min navel-percing borta med. Tog ur den igår. :( Känns så naket haha.
Men men.
Nu ska jag dricka upp kaffet... Sen dags för jobbet igen.

Har haft problem med magen den sista veckan med. Springer på toa hela tiden. Dock gäller det bara fusk-bajsnödighet hahah. Försöker sluta dricka så mycket kaffe, så kanske de kan bli bra igen :)

Kräftskiva hos oss imorn, hänga på? :D

Jonas! Du är mitt solsken, du är min luft, min hjälte och min trofasta kärlek! Du och vårat Mirakel är det bästa som hänt mitt liv! Tack för att du förgyller mitt liv med all din kärlek! Den är verkligen besvarad!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag läser,men ibland vet jag bara inte vad jag ska skriva,förstår hur du känner,la ner min blogg med,tyckte jag kunde lägga ner tid o energi till annat,en du vet var jag finns,ha det bra,puss på magen,kram

2009-08-21 @ 16:58:32
Postat av: Nea

va jag som skrev;-)

Styvmorsan alltså;-)

2009-08-21 @ 16:59:17
Postat av: Anonym

Jag lääääääser juuuuu

2009-08-23 @ 11:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0