Dopet

Idag har vi varit på dop. Lilla Havanna har fått sitt namn; Havanna Daniela Tova Sandell :D
Det va en jätte fin sermoni i kyrkan och super gott med mat och fika efter. Hon fick mååånga fina presenter... Vi hade köpt hennes månadssten i guld och så fick hon tavla som jag broderat. Vi var inte de ända som gav henne månadsstenen haha. Men men, hoppas det kommer till användning i alla fall :D
Tack för en fin stund!!!

Annars har denna dag inte alls vart min idag... Mycket funderingar o känslor o massa som rullar runt i huvet... Men som tur är så va Jenny hos mig en stund ikväll så vi prata lite.

Men neh, de blir inte mer än så här ikväll... Ingen lust att skriva alls idag. Men men,

Höres en annan dag!

Kommentarer
Postat av: Nea

Den 22 kommer Johan hit, o den 23 tänkte jag ha liten julmiddag här, ni är välkomna! Kram

2009-12-08 @ 16:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0