Måndag

Nu äntligen har jag fått alla papper klara till försäkringskassan. Nu ska jag bara lägga dom på lådan så det kommer fram.

I helgen har Jonas fått jobba. Blir bra med pengar efter det sen :) Jag har bara varit hemma och inte gjort ett skit. Idag skulle jag egentligen träffat Stina och gå till lindas jobb och fikat. Men det skulle vi göra senare innan linda sluta precis. Men vi måste åka och lämna in bilen när Jonas kommer hem sen ska vi ut till Tullinge och kolla barnvagn. Har bestämt oss för att inte köpa den vagnen vi kollade på först. Blir nu istället en BRIO Sing vagn som vi kan fästa vår bilbarnstol på. Jonas tyckte det va smidigast och bra med en märkes vagn. :) Så vi hittade en vagn på blocket igår för 2500:-. Som hittat, men både ligg och sittdel. :) Hoppas den är fin så vi kan köpa den bara :)
Annars ska jag gå till affären snart. Ska städa bort allt glas från bilen och måste ha sopborste till det och vi äger ingen sån.

Men ja ja, neh de här duger inte, ska väl klä mig och gå iväg. :)

Glöm inte att det går att kommentera det man läst :P

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nää din jäkla pruttis, jag vill inte kommentera! :P Ingen är ju rolig och kommenterar hos mig, så min hämnd är att inte kommentera hos andra! :P

2009-12-28 @ 12:10:33
URL: http://fiian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0