Snabb uppdatering

Nu så va de dags igen. Har inte skrivit de senaste dagarna. Har julledigt nu i ca 2 veckor. :) Jobbade min sista dag i söndags. :) tack för det.
Är i ytligare en ny vecka, v. 31 :) Var hos BM i måndags. Hjärtljudet låg denna gång på 136 slag/minuten. Och SF-måttet va 29. Bara bra :) Blev dock väckt av min BM tidigare samma morgon och hon berättade att mina prover som jag va där och tog visade att min TSh värde var på tok för högt. (?) Har nått att göra med sköldköteln. Så nu äter jag medicin för det och fick även börja med järn tabletter för att de andra tabletterna kan sltrula till järnet i kroppen. :S man blev lite ställd då min medicin oftast ges för struma... :S Men men, nu ska jag äta dessa sen ska jag på regelbundna kontroller av detta.

Igår va vi hos mor min och firade jul :) Stannade till uppe hos Nea som snabbast på vägen in åxå. :) Fick massa fina klappar av ALLA! Bara sånt vi ville ha såklart, till bebisen :) Har även fått med oss bilbarnstolen hem. :) Köpte den av Linda o Göran :) Fick ett kanon pris för denna stol :) Super tack! Och super tack för allt till bebisen. Nu finns det lite att välja av i alla fall. och vi kan börja planera för sängen och allt. Hihi. Fick Blöj-tårta av Figaros o nymans :) Haha. Jääätte fint! Av syster fick vi en svart dress från Lundmyr som det står Älskling på rumpan :) och sen massa annat bra! Tack!!!! har inte öppnat paketen från Nea ännu, ska göra det imorn :)

Men nu ska jag prova lite kläder och göra mig klar. Ska nämligen möta upp Stina o lilla Casper om ca en timma vid Gullmarsplan. Vi ska åka till sickla och köpa mer julklappar. :)
Antar att jag tar på mig nått som jag fick från Linda igår, allt satt PERFEKT! :) Bjuder även på en bild från igår när jag har min nya julklänning på mig!


v.31 i min nya klänning :)

Kommentarer
Postat av: Nea

Tack för ni kom! Hoppas bilresan hem gick bra, antar det, annars hade du ju inte skrivit,haha..

Öppnar mitt paket på julafton,hihi

Stor kram o puss på magen

älskar dig

Nea

2009-12-23 @ 08:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0