Snön har kommit

Inne i yttligare en ny vecka... v.30 såklart då :) Magen växer på och allt känns bra. Märks att det börjar bli trångt där inne för den lille :)

Ja annars så har ju snön kommit till sverige detta år med. Suck. Det är fint och så men fasen va kallt och halt det blir ute alltså. Ursh ursh.

Julgranen är uppe och fördig pyntad... Dock så strular ljusen nu så bara underdelen av granen lyser :S va det tvunget att hända nu när den va klar liksom??? VA VA VA??? Dumma dumma dumma!!!!!

Idag har jag jobbat igen... Igår va jag ledig och imorn är jag ledig igen :) Sen jobbar jag veckan ut innan jul sen blir det ledigt :) Börjar jobba igen 4e januari och sen slutar jag helt den 24e januari :) Sjukt va tiden går fort haha.
Annars får vi lön på måndag och tisdag... så på tisdag under dagen ska jag köpa klappar. Måste ju ha det klart för att kunna åka till mamma på kvällen sen den 22a. Samma dag alltså. :S va ska man köpa då?
Till Jonas vet jag vad jag vill köpa, jag ska bara hitta en relativt billig sådan... men sen då?

Fick en super duper glad överraskning idag... Eller ja, de va nog 2 föresten. Började kl 9 ca imorse, då hör jag att någon kliver in på jobbet (stod i köket och skala potatis till soppan), tittar ut och till min stora förvåning stod Jonas där i skitiga jobb kläder :) Jag vart jääätte glad att han kom förbi så där, det har aldrig hänt innan nämligen :) han fick lite kaffe, macka och choklad med sig i bilen :) Hoppas han vart nöjd :)
Nu när jag kom hem kom nästa överraskning. Jonas och jag fick julkort av paret vi träffade på ö-luffen i somras :) Hur kul var inte det??? :) va inte berädd på det riktigt :D Så nu måste vi skicka tillbaka ett till dom. :)

Nehe, om man ska göra nå annat... Jonas slutar vilken minut som hellst, men då ska han till pontus jobb och hämta virke så dom kan sänka taket och fixa badrummet klart. har ju börja kolla nytt boende och då måste det här boendet vara klart först :) MER PENGAAAAAR! :)

ja ja neh de här dög inte. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0