v.32 <3

   

Så där ja :) Ny vecka igen och jag tror mig minsann börja känna lite förvärkar. Kommer lite då o då, men inget som jag förbaskat ont som tur är. :)
Bebisen är nu ca 40 cm lång och väger mellan 1,5 och 1,8 kg :) Den buffar o knuffar o sparkar heeeela tiden tycker jag. Börjar bli trångt kanske :) Mina revben och min rygg är det som tagit mest stryk hittills. Hoppas de inte blir alls för illa sen bara för det är illa nog nu. :P

Aja, nu har vi gått och köpt vagn :) Blev en BRIO Sing för att vi skulle kunna fästa bilbarnstolen på den. Men det funkade inte märkte vi när vi kom hem. Tror vi måste ha nå fästen på stolen för att det ska funka. Ska ringa till BRIO och kolla med dom... För vagnen är rätt och även stolen. Ska se till att fixa de där. :)
Vagnen annars ser helt ny ut. Syns ju inte att hon använt den. Fick även med en åkpåse som kommer sitta fint när bebisen tittar ut. Då ska den inte ens behöva ha overall på sig. Bara den är varm om huvudet, händerna och fötterna så kommer det bli kanon :) Behöver inte köpa täcke till vagnen heller :)
Ja som ni kanske hör så är jag SUPER glad för vagnen :) Bilden ser ni ju åxå :)

Aja, jag tror jag ska ta mig ut på en liten promenix, känner att det skulle va skönt faktiskt. :)

See ya!!!!

Kommentarer
Postat av: Cecilia - gravid i v.40

Jo, nog ligger hon i startgroparna alltid.. ;) Spännande! Men nu blir det nog en januaribebis ändå. Känns finfint!



Gott nytt år!

2009-12-31 @ 17:27:46
URL: http://ceciliasdrommar.blogg.se/
Postat av: Ingela

Det krävs att du har en brio primo bilbarnstol och att barnvagnschassit är en 2009a, för vi har också haft en sån vagn



/Danielas kompis :)

2010-02-01 @ 14:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0