Bm med Daniela snart

Sitter hemma i morgonrocken fortfarande. Ska ta en dusch sen klä mig för att åka till Liljeholmen. Daniela ska till BM (barnmorskan) idag och ville inte gå själv så jag följer gärna med henne. Hålla henne hårt i handen :)
är ledig nu fram till torsdag 16.00. Ganska skönt.
Igår prata jag med Faren o Nea i telefon hehe. Blev långa och roliga samtal. :) De va trevligt. Hoppas ni kan komma upp när jag fyller. :) Skulle vara hur kul som hellst.
Annars så är jag så himla sugen på att åka till IKEA. Men dit ska man ju inte åka när man inte har pengar. Men får ju lön imorn ;) Önskar mig presentkort där när jag fyller så de kanske är dumt att åka dit innan de... ?
Aja, vill till Lagerhaus åxå, och Lush :) Mycket roliga affärer finns de. :)

Ska höra med Daniela idag med vad hon saknar till bebisen. Vad hon behöver handla och så. Får hjälpa henne lite med de.

Ja ja nehe om man ska duscha då. :) På återseende. PUSS!!!!!

Kommentarer
Postat av: Nea

Klart vi kommer! Det vill vi ju inte misa,tyvärr stannar vi bara en stund,då jag sen börjar jobba 19. Du kan alltid ringa el messa mig,det vet du,puss puss

2009-02-25 @ 08:57:55
URL: http://www.metrobloggen.se/lintrollet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0