En lååååååång natt...

Trodde aldrig natten skulle ta slut. Vart gick det fel? Vad var det som hände? Vad händer nu? Ja många frågor som ska svaras på. Önskar verkligen att jag hade alla dessa svar till dig. Men jag har inte dom riktigt ännu.
Jag har suttit framför datorn hela morgonen och läst och läst och läst. Och jag blir inte klok på allt det jag läser. Finner inte de svaren jag vill ge dig. Vet bara att jag kommer fortsätta söka efter dem.
Har vänt mig till en människa som jag tror ska kunna svara lite mer i alla fall. Ska hitta en lösning efter detta.
Kommer inte vika från din sida!!! Det lovar jag dig. Ska driva det här så långt att du får det du ska ha. Jag ska hjälpa dig! Jag vet att du tycker att det är jobbigt just nu, med all rätt. Och jag förstår att du inte orkar med detta själv och att det känns hopplöst. Men vi fixar det här.

Somnade runt 4 i natt och vaknade strax efter 9. Är jätte trött och huvudet bultar... Men kan inte förmå mig själv sova just nu.
Planerna för dagen gick i stöpet så fort Jonas satte sin fot här hemma igen. Vi som skulle göra de o de... Men neh, de ända han sa är att han är bakis. NO SHIT! hade inte förväntat mig nå annat heller. Vissa nöjen ska behagas... Resten kan man skita i. Orkar inte ens säga nått just nu.
Känner mig så tom á dina vägnar vännen. Jag hör samtalet spelas upp i mitt huvud hela tiden.
Den natten, det samtalet, det gråtet, den uppgivenheten. vad gör man? vad säger man? INGENTING! Finnas där är allt man kan göra. och jag försöker verkligen.

Kollade på kontor åxå dit man ska vända sig. Finns det inge närmare än Solna? Ska vi behöva åka dit för att hämta ett papper?
Ja ja jag får inga svar här i alla fall så jag kan lika gärna avsluta detta.
På återseende en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0