Fika med Stina idag :)

Igår var det tisdag och jag fick vara ledig :) Skulle jobbat kväll idag och varit ledig imorgon när Jonas åker. Men Fia ringde från jobbet och ville byta, hon skulle på stor middag imorn och kunde inte jobba kvällen... Vad säger man? Klart att vi kan byta. Hoppas jag hinner träffa Jonas innan jag börjar jobba imorn. Så ja... jag fick vara ledig ikväll ist :D

Igår storstädade jag här hemma. Agerade rörmokare här om kvällen då vårat avlopp till handfatet luktar/luktade apa så fort man satte på vattnet. Så jag fick ta tag i o rensa de där. Fy fan va äkligt kan jag säga. Fanns massa röda svampar... De som jobbar inom kök och tömmer diskmaskinen vet vad jag pratar om. De är som en fuktmögel svamp... Och de va riktigt äckligt. Men nu är de gjort och de luktar inget längre. Efter de så orkade jag inte fortsätta städa så de gjorde jag igår ist. Har velat baka i några dagar åxå... Så det blev av igår. Gjorde en kladdkaka som jag dekorera med florsocker såklart. Men i florsockret stod de sen i<3u :) hihi gjorde en mall innan :)
Efter fikat så va det tv som gällde. Kollade advokaterna, Bolt och sen andra avenyn :) Missar jag inte :D
Sen skulle jag klippa Jonas hahaha. Jisses va kort det blev :) Skulle klippa med saxen först... men sen blev de maskinen och då skulle jag ta den över hela huvudet :S kort kort kort... men men de växer ut igen :)

Idag då ska jag fika med Stina. Frågade om hon ville följa med till jobbet och ta en kaffe... måste ändå dit och hämta mina förkläden som jag ska skölja upp :) Dom är ju så skitiga hahha.
Ja ja ja....
Annars händer de inte mycket idag.

Pratade med Carro förut med. Ska fixa så hon och Peter kan komma tidigare till Sthlm och vara hos oss innan dom åker iväg till Thailand. Ska kolla med Jonas åxå om vi kan köra ut dom till arlanda på måndagmorgonen med. :)
De där löser sig :)
Nehe nej... vidare kanske. Höres då :)

Kommentarer
Postat av: Linn

Hej!

Vad roligt, hur hittade du min blogg?:)

2009-02-05 @ 11:48:30
URL: http://nush.blogg.se/
Postat av: Linn

haha okej :) låter konstigt dock då han säger att han aldrig kollar min blogg;) synd att du inte skrivit tidigare, kunde man kanske umgåtts vi fyra :)

2009-02-05 @ 13:40:12
URL: http://nush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0