Fredags-mys ensam och telefon-prat med Daniela

Har suttit ensam ikväll. Jonas är hos Pontus, får se om han kommer hem eller inte.
Själv har jag kollat Let´s dance och sen prata jag med Daniela en sväng på msn. Men bestämde oss för att prata på telefon ist. :) De här va lite mer än 2 timmar sedan. :) Nu bara för att hennes telefon la av (?) så avbröts samtalet :(
Och efter de så går inte min telefon att sätta på... började vibrera sen la den av. Sätter i tar ut batteriet men händer inget. Va har jag för skit telefon?

Ja ja samtalet med Daniela hoppas jag va givande. Försöker så gott jag kan. Men förstår att de är svårt. Hos mig kan du alltid lufta dig :) Va de än gäller. :) Ringer dig snart igen. ska bara få igång telefon jäveln :)

Kommentarer
Postat av: Daniela

haha va gullig du är :)

2009-02-20 @ 23:45:26
URL: http://danilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0