Huvudvärk och jobba kväll...

Blä ja de känns så där i huvudet alltså. Men men va ska man göra? Jobbar kväll idag igen. Hoppas tiden går fort så man får komma hem igen. :) Sen jobbar jag fram till söndag sen vet ja inte hur de ser ut. Men men.

Har lite på g inför lördag... Ni vet alla hjärtans dag :D Kan dock inte säga vad de är ännu. Men hoppas de blir bra i alla fall. Bästa är att Jonas först skulle jobbat på lördag... och då vet ja inte hur ja hade löst de... men nu ska han inte de längre :D Jiiihaaa!!!! Får se om anders ville hjälpa mig lite åxå. :) Hehehe de där löser sig :)

Ja ja annars då? JO! Jag gjorde pannbiff med löksky för första gången i mitt liv helt själv igår. :) Med lite hjälp från Nea med lökskyn för den visste ja inte hur man skulle göra. Men det blev toppen gott faktiskt :D Jonas blev jätte nöjd hihi. BRA!

Nehe om man ska hitta nå kläder att ha på sig kanske. :D Ta samma kjol idag som sist :) Ja ja vi får se.

Neh jag skriver en annan dag! Ha de fint!

Kommentarer
Postat av: Nea

Aha,vart skysåsen bra? Låter spännande, nu blev jag nyfiken,hoppas det blir bra! Ja, vill gärna träffa dom med så ska försöka komma upp så snart vi har färska pengar. Kram kram

2009-02-12 @ 17:53:17
URL: http://www.metrobloggen.se/lintrollet
Postat av: sari

saknar din min underbara vän!

önskar vi bodde lite närmare varandra faktiskt.. men du bor på andra sidan jordklotet nu typ.. hahaha!

puss o kram på dig! <3

2009-02-13 @ 17:42:45
URL: http://stolvanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0