Jobba kväll...

Nu var det några dagar sedan jag skrev här. Och Jonas har varit i Tandådalen några dagar på skidsemester med sitt jobb och jag har bara jobbat :) Sköna pengar :) I fredags gick vi ut och tog oss några öl. :) Gott gott och jätte trevligt! Söndagen blev en hel-dag på jobbet... :S Var tvungen att öppna själv och stänga själv... va lite så där alltså... men men jag gjorde det i alla fall. Nu ikväll ska jag jobba igen. Jobbade kväll igår med. Helt okej om man har nått att göra... Igår visste jag att blommorna skulle fixas... så de höll jag på med. Så kom Dawan in med så stod jag och prata skit med han ett tag :) Sen ikväll vet ja inte va jag ska roa mig med.... nån som kommer och roar mig? hihi.
Imorn är jag ledig sen jobbar jag veckan ut. Bara en massa jobb hela tiden. :) Men de gör mig inget. :) Måste ju ha pengarna.... ska spara till resan och så... så vill man gärna kunna unna sig något mer än bara mat :)

Ja ja nog om jobb. :) Min skutt till syster fyllde 4 år i fredags men då jag jobbade kunde jag inte komma. sen hade jag ju inga pengar till de heller tyvärr. kändes surt... men vad ska man göra?
Har i alla fall pratat med Angelica om att jag vill vara ledig den 1a och 7e mars. :) Carro, kommer ni på lördagen då? JAAA! Sen den 7e tänkte jag fira min födelsedag här hemma. Vill ni komma? Tänkte maila runt lite till folk. :)

Nehe nej... detta duger inte... Kanske fixa mina naglar och dricka mer kaffe. :) JAAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0