Några dagar tillbaka.

Ja nu har de hänt lite grejer här. I Tisdags följde jag med Daniela till BM sen blev de att jag följde med till resten åxå. Efter de kom Jonas så snällt och hämta upp oss för att sen handla så vi kunde laga mat. Bjöd Daniela på Köttförssås och pasta. Köpte semlor åxå eftersom de va semeldagen. :)
Igår va jag en sväng på jobbet. Blev att jag fick stå i kassan en stund då Froyini hade möte. :) Men var tvungen att springa iväg snabbt för att hinna med Daniela till läkaren. :) De gick bra för henne där. Blev helt sjukskriven nu. :)
Aja efter de va de snabbt hem för att gå till banken och sen hem och betala räkningarna (GAH).
Åh så fick jag som jag vela länge, åka till IKEA! :) Blev lite små köp hit hem. Lite träfat i olika storlekar, ljus, korgar och växter. Behövde lite mer grönt här hemma :) Blev så fint så :)
Idag då? Jo jag skulle jobbat men Johanna behövde ta en kväll till och kunde bara idag, så jag fick ledig. Ska nog åka ut till Nacka Forum en sväng sen och fika med Jenny om hon får tid över till de. :) Tänkte kolla runt lite åxå när man ändå är där. Kolla presenter till de som fyllt och de som ska fylla. :)

På tal om födelsedagar. Jag fyller år om inte ens en vecka. :) Fan va gammal jag blir alltså, NOT! Heheh. Skojade bara juh :) Så bara för att jag va på IKEA igår så betyder inte de att jag inte önskar mig presentkort där längre, för de gör jag :) Finns så mycket mer man vill ha :) HYLLOR speciellt. :) Och lite mer. :)

Neh nu ska jag dricka kaffe o diska upp här. Skriver en annan dag då :) Kej? Yeah!

Jonas du är så himla fin. Satt och titta på dig igår kväll när du sov i mitt knä. Kunde inte slita blicken från dig :) Vi har de så himla bra ihop du och jag :) Vi kompleterar varandra så bra :) Jag älskar dig så enormt mycket!

Kommentarer
Postat av: Lindaaa

MEN DUUUU kan vara dum som inte är på jobbet när jag för en gångs skull tittade förbi.

Hahaa

2009-02-26 @ 19:25:28
URL: http://l7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0