Några timmar kvar hemma innan jobb...

Ja om några timmar ska jag jobba... börjar 14.00 idag istället för 16.00 som jag brukar. De gör inget. Några timmar extra :)
Har varit ledig nu i två dagar :) Och som de ser ut just nu så är jag ledig på lördag med. Får se om de håller sig.
Annars så är de mindre än 2 veckor kvar tills jag fyller år. Blir inget speciellt den dagen just... Ska ju fira det den 7e istället. :) Jonas familj kommer hit så får vi se om de kommer någon från min familj. Skulle va kul. Men tvingar ingen. Får se va det bjuds på då. Får köpa lite vanligt kaffe och sätta på vanliga kaffebryggaren. Blir lite väl häftigt att hålla på med espressomaskinen till alla. Hahaha.
Ja ja... de händer inte så mycket annat just nu. Får pengar nästa vecka. Hoppas man inte behöver vänta allt för länge. :) ser inte fram emot de så där jätte mycket... men men va gör man då? kan inte göra så mycket. Ska leta presenter här med. Hehehe. Nopp ja säger inte vad eller till vem. :)

Jag själv önskar min pengar och presentkort på ikea. Presentkort på Lagerhaus är åxå välkommet. :) Vill köpa lite grejer hit hem. Men känner inte att jag riktigt har råd med de. :D Men men får se sen då :)

Nu ska jag nog ta mig en kopp kaffe till. Uggla vidare och sen gå till jobbet. Jonas ska få laga mat till oss ikväll. :) Kycklingklubbor och ris. :) YEAH! Med cyrry sås. :)

Ja ja skriver en annan dag igen då. :)
Bye bye

Kommentarer
Postat av: Nea

Du är utmanad, se min sida! kram

2009-02-20 @ 08:47:02
URL: http://www.metrobloggen.se/lintrollet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0