Åhååååå va skoj

NOT! Fick mitt årsbesked från CSN igår om hur mycket min skulld är på och vad jag ska betala detta år. Åh jisses säger ja bara. hahah. Men ja ringde till dom idag och dom ska skicka blankett till mig så jag får de nedsatt. :)
Tackar.

Ja ja va ska man mer säga? Mirjam fyller snart år och vi har inte råd att åka ner. suck. känns så himla pissigt. Kan inte ens skicka en present till henne. Denna månad blir inte rolig alls. Hoppas att den går fort bara. Annars vet ja inte va jag gör. Begraver mig kanske. Neh så illa ska de väl inte bli. Men känns tråkigt.

Så många födelsedagar nu åxå. Först Mirjam nu då... sen jag 3/3, pappa 6/3, mamma fyller 50 18/3...  Faster fyller åxå nu o februari och kusinen, farmor fyller i mars. Nån gång skulle de ju vara kul om man kunde åka till dom med... men neheee då... icke.

Men men. Ja har ju kärleken i alla fall. Får bli mätt på den.

Kommentarer
Postat av: Nea

Hej gumman,inte kul med pengar ibland,men som du skriver,du har kärleken o kanske hälsan,o det är alltid nåt.Sen att ni inte kan komma är ju tråkigt,men det är ju tanken som räknas eller hur?Vi kan ses en annan gång o ta igen det! Ta hand om dig själv o kärleken,älskar dig,puss o kram där bak,hehe

2009-01-28 @ 07:50:41
URL: http://www.metrobloggen.se/lintrollet
Postat av: Johanna

Ne kommer inte ihåg..minnet är bra men kort :P

Pusspuss

2009-01-28 @ 09:11:18
URL: http://baackagain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0