JAG= Härmapa

Hahaha ja jag vart så sugen jag med. Tog Fiians idé och beställde en fitness box så nu ska jag åxå börja träna här hemma. Kanske t.o.m får med mig Jonas på de. Kanske inte hans sorts träning men försöka kan man ju alltid göra. haha. Skulle vilja se honom dansa o så. :)

Ja ja jobba idag. Börjar 14.00 ´så jag är ledig några timmar till hehe.
Igår tvättade vi här hemma. Jonas hjälpte mig ner med allt, men fick ta upp de själv då gjorde han mat till oss istället. Blev så gott så :)

Nehe nej nu ska jag göra nått annat hehe. Höres :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fitnessbox? Va är det? Lät intressant.. Själv har jag införskaffat en stegräknare,så nu blir det till att gå,hehe. Ha det bra,puss

2009-01-15 @ 18:16:27
Postat av: Johanna

när ekonomin tillåter.. T blir arbetslös på måndag så vi kommer inte ha ett öre till övers..:S

2009-01-16 @ 14:59:59
URL: http://orrogatan.blogspot.com
Postat av: Johanna

Hehe har ny blogg bejbiiii :P

2009-01-22 @ 17:03:05
URL: http://baackagain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0