Jobbat och nu hemma

Ja efter 2½ dagars ledigt så jobbade jag kväll igår... Började 9 idag igen. Nu sitter jag här hemma och ugglar.. gick vid halv 4 idag. Fanns ju inget att göra i alla fall. heheh. Ska jobba helgen åxå. sen vet jag inte hur schemat ser ut. de visar sig på söndag.
Natten va ingen höjdare. Somnade innan Jonas kom och la sig. Men så fort han kom in så vaknade jag och kunde inte somna om. Bara låg och vred mig... Fick min mens för några dagar sen och i natt kändes de bara konstigt i magen. Hmms. Imorse när Jonas klocka ringde så trodde ja att ja skulle explodera. Blev så himla sur. sen när jonas skulle gå så hoppa han på mig o rev mig med han stubb hahahaha så då blev ja grinig igen haha. Jisses vilket humör ja hade. dagen idag har varit jätte seg. Inte så mycket att göra på jobbet så man blev bara mer seg än innan och så fick ja huvudvärk åxå. Och den vill inte ge sig alls. Suck. Så börjar ja må illa emellan åt åxå. Nej fy tusan... ingen toppen dag här inte.

Aja snart fyller jag år åxå. De ända ja önskar mig är pengar och presentkort på IKEA. Bara de. Vill köpa grejer till hemmet och tycker de är lättast att göra de själv. :) Då vet man vad man får och så. :) Börjar bli lite kräsen när de gäller hemmet. haha.

Ja ja jonas ringde precis. Blir tacos till mat idag så kanske dags att lätta på arslet och ta fram köttfärs.
Jonas, förlåt för mitt humör imorse. Va inte meningen att skrika på dig hihi. :) Älskar dig så otroligt mycket. De är du och jag mot världen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0