Länge sen sist. :)

Ja de va ett tag sen man bloggade. :) Men nu tänkte jag slänga iväg ett inlägg här. Julen och nyår är förbi och de är himla skönt. :) Nyår firade vi tillsammans med Jonas kompis Nille och hans tjej och övriga vänner. En lugn fest med himla trevlig!
Annars har det inte hänt så mycket annat. Varit på museum 2 ggr. Inga roliga dock enligt mig men men. Har sagt upp mig från jobbet i Nacka och jobbar nu på ett annat café precis här där vi bor. :) Så himla skönt. De är nog de bästa jag har gjort i hela mitt liv. :)
Allting funkar bra mellan Jonas och mig nu. Har haft en jobbig tid här hemma. Men en dag satte vi oss ner och prata egenom allt och inget och nu är det TOPPEN! Känner mig nykär igen och de är jätte skönt! Att veta attt gnistan finns där än. :) För några dagar sedan firade Jonas och jag 1 år tillsammans, 1 år med många händelser. Resos, kärlek, bråk och en grå vardag. Men vi håller fortfarande ihop. Jag älskar Jonas mer än vad jag trodde var möjligt! Och jag är så glad att det är han och jag. Stämmningen blev 1000 gånger bättre efter att jag sa upp mig från jobbet i Nacka och fick det nya. Känner mig glad igen och jag vill gå till jobbet. Är skönt att veta att jag slipper på skit för något som inte har med mig att göra så fort man sätter foten på jobbet. Är skönt att känna att man faktiskt har gjort ett bra jobb och får höra det med. :)
Läste en annan tjejs blogg precis. En tjej som jag jobbade ihop med i Nacka. Och hon skrev att även om man gjort något bra så vänder chefen på det och man får skäll. Hon har så rätt. Aldrig att man fick beröm för en stlitig och jobbig dag och med massa jobbiga kunder som man har tagit hand om. Nej då får man skit för de. Fanns dagar då man inte ens fick tid till lunch (15 min) utan jobbade arslet av sig. Va fick man för de? Jo skit! Neh fy tusan. Nu tänker jag lägga de jobbet bakom mig och bara tänka på det nya!

Idag kommer Stina hit och vi ska fika. Så nu måste jag diska lite och plocka undan lite :) Men jag skriver vidare en annan dag!
Ha det fint alla roliga människor :D

Kommentarer
Postat av: Lindaaaa :P

Ja jag har ju det.

En kompis kom på att hennes jobb säkte personal, så om inte min interyv går bra imorgon kommer jag vara kvar där.

Ett Café på söder.

Munken om du vet vad de e :P

2009-01-07 @ 21:30:54
URL: http://l7.blogg.se/
Postat av: Nea

Välkommen tillbaks till bloggträsket,hehe.. Stort Grattis på 1 årsdagen,må kärlek o lycka stå er många år till. Kul att prata med dig igår,måste komma upp o våldgästa dig nån dag,saknar ju dig här.Kram styvmorsan

2009-01-08 @ 08:15:39
URL: http://www.metrobloggen.se/lintrollet
Postat av: Johanna

Sakna bejbiiiiie =)

2009-01-12 @ 10:35:06
URL: http://orrogatan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0