Tack snällaste Johanna!!!!

Se så fin min blogg blivit igen :) Johanna hörde av sig igår och ville veta när Jonas och jag blev tillsammans. Hon gjorde 2 nya headers till bloggen som jag skulle välja mellan. Men de blev Jonas som fick sista ordet. hehe. Så Jonas valde den här som Johanna nu har satt in :) Tack snälla söta rara för att du fixar min blogg :D Saknar dig så grymt mycket gumman. Måste försöka ses snart. Kan ni inte försöka komma upp när ja fyller år? PLEASE! :D

Mina tankar lägger jag hos Jenny idag med. Då hon är iväg till läkaren och ska göra gastroskopi. eller hur de stavas hahah. Hon skulle egentligen inte dit idag men då hon hade haft så ont i magen igår så fick hon ny tid. Håller tummarna för henne. Hon är så himla nervös.

Ja ja igår tvättade jag och laga mat och diska. Så duktig så. Idag ska jag tvätta igen. Måste börja få bort massa skit i badrummet nu. Är trött på de där berget hahah.

Ja ja nu ska jag lägga in den rena tvätten o så ska jag fixa den nya.

JOHANNA! Tack! Saknar dig!
JONAS! Jag älskar dig sååååååå mycket! KÄRLEK till bara dig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0