Trött och seg

Yeah yeah har jobbat massor nu senaste tiden :) Skönt att ha något att göra. men nu börjar ja bli riktigt trött. skulle varit ledig i fredags men så blev de inte. men fick sovmorgon idag. Skulle börja jobba 10.30 egentligen men vi bytte så jag ska jobba kväll istället. så jag jobbar 16-21 istället. Får se imorn då om ja får va ledig eller inte. Jossan är sjuk så man vet inte om hon kommer in imorn eller inte. Om jag jobbar så får ja jobba 9 dagar i rad. Visst de ger pengar men man blir bra seg heheh. Ska jobba i helgen som kommer åxå. Jobbade denna helg som va med. Men de gör mig inget.

Frågade Tess idag när hon kommer o hälsar på mig. Tyckte att vi kunde ta en kryssning o de va hon inte alls emot. :) Skulle va kul om ja åxå fick åka på nån någongång.
Jonas va på kryssning i helgen så nästa gång är de min tur :) Hell yeah!

Idag ska jag nog gå till banken o sätta in lite pengar... sen jobba. Annars tar ja banken imorn. Har inte bestämt mig ännu hahha. Duscha ska jag göra först av allt i alla fall :)

Nehe här blir de inga barn gjorda så dags att avsluta nu. Skriver en annan dag ist. :)
Ha de bra där ute :) Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0