1 dag kvar :)

Imorn åker vi. :D Äntligen, vad vi har längtat!!!! Nu idag ska vi försöka hitta på något så vi får tiden att gå. Ska snart börja städa undan lite, tänker inte åka när de ser ut så här. De är kläder överallt efter att vi packade. :D haha. Plus att jag ska diska upp de lilla som står.
Igår la jag mig nere i parken och sola en stund. Men när Jonas ringde så gick vi ner till skanstull för att köpa lås till väskorna. Ser då massa polisbilar+ambulans som stoppat hela trafiken. Då är det en man som blivit påkörd och förd till sjukhuset... Som så tragiskt senare dog. :( Vilket öde. Vi som vart så nyfikna skynda oss på som bara den för att hinna se, men är glad att vi inte hann göra det faktiskt.
Sen efter det så vandra vi vidare från platsen... Gick till skrapan där Jonas köpte nya solglasögon till mig :) Tack älskling. Dem kostade 200 kr så dom blir man rädd om sen. Äntligen hitta jag ett par som jag faktiskt kan ha. De är inte så vanligt faktiskt. Allt är för stort för mitt huvud. :S men inte dessa!!! Tack igen!
Var ut och käka med Pontus sen med, gick till Jimmys steakhouse. Skiiiiit goda burgare :D Kosta ju en del, men gott va de. :)
Kvällen spenderades bara hemma... Rastlösa som bara den. Kunde ju gjort något åt städningen då... men nej.
Därför måste vi göra något idag.... annars kommer vi bli galna. hahah.
Imorn så lämnar vi sverige för nästan 3 veckor i grekland. Planet lyfter 15.55 och landar i München ca 1.5 timma senare. Där får vi vänta på nästa plan i ca 1.5 timma. Nästa plan lyfter 19.30 ca och vi kommer vara framme 23 svensk tid. PÅ plats så ska vi ta bussen till Pireus (hamnen) och sitta där och vänta på båten som tar oss till Milos. VARNING för ficktjuvar. Blir att vara extra vaksam på våra saker och fickor. Vill inte bli rånade.
Så där va väl de första man kan berätta om resan. Vi kommer senare åka från Milos till Koufonissi därifrån till Naxos igen sen paros och eventuellt anti paros. :D Sen kommer vi hem den 22a igen.

Så ja, nehe vad ska vi hitta på idag då? Hjälp oss här.
Ses i sverige senare då :)
Ta hand om er allihopa och ha en bra sommar!!!!

Kommentarer
Postat av: Nea

Ha en underbar superbra resa,hoppas allt blir bra med flyg,hotell mm. Har ni nån som kollar post blommor mm? Hör gärna av er när ni är framme i Aten,respektive hemma igen på svensk mark,puss puss

2009-07-04 @ 03:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0