På milos! :)

Har kommit fram till Milos nu efter en lång resa. Började resan kl 12 i lördags och kom fram igår kl 15. :S Men men, nu när vi är här så var de värt det. Fick ett bra rum med tv, ac, havsutsikt o massa. Liten liten promenad till stan, men lugnt och skönt i alla fall. Idag har vi varit med en båt som kört runt hela ön. Har stannat på vissa platser för bad och foto. Åkte även över till ön Kimolo för en bit mat :) Hela dagen har varit helt underbar :)
Nu är det dags för mig att duscha, sen blir de en promenad till stan och äta igen o dricka lite öl. :)
Kommer försöka uppdatera här så ofta jag kan :)
Ha de bra o på återseende. :D

Helena o Jonas

Kommentarer
Postat av: Nea

Hej,tack för sms o kul läsa här om er resa. Här har jag o Fia målat,ska tapetsera idag,blir nog kanonfint,du får komma sen o titta. Sen ska jag måla om hallen med,blir vitt o en vägg i kaffelatte. Sen när jag har sparat ihop mer pengar,blir det nytt golv. Annars ska vi cykla ner till ica nu,jag o Mirjam. Saknar er,häsla Jonas,puss o kram från nea,samuel,mirjam

2009-07-08 @ 09:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0