Tiden går fort

Har varit hemma sen i onsdags och tiden har bara flygit förbi.
Mycket har hänt här hemma. Har börja jobba, hunnit träffa kompisar och haft det mysigt och TOPPEN med Jonas.

Nästa vecka ser lite ny ut för mig. Då vi har en ny tjej hos oss som ska lära sig så blir det mindre timmar för oss andra. MEN, då chefen ville ge mig heltid (som jag är lovad) så satte hon mig på Gildas (hennes nya) åxå.
Kan jag komma sen och säga "Har ni varit på gildas???" Och viftar med händerna. ASG!
Tisdag och fredag ledig :) Tisdag måste jag, men fredag var bara ett plus. :)

Jag känner mig så himla lycklig just nu. Över mitt liv och Jonas och allt som har med det att göra. Allt känns bara så himla rätt! Och det är rätt, det är bra heeela tiden nu :) Jag älskar Jonas så himla mycket och jag tackar gudarna för den resa vi går och ska gå egenom :) Den dagen ni känt eller kommer känna så här så förstår ni vad jag menar. Det är så himla skönt.

Neh, nu ska jag fortsätta drömma mig vidare här hemma. Och längta tills Jonas kommer hem :) (på torsdag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0