Bilder

Nu sitter jag här framför datorn och skulle försöka maila över alla bilder till Fiia... men icke då. Bilderna är för stora så man får plats med bara 2 bilder i varje mail. Orka sitta och ändra varje bild liksom hahaha. Tar evigheter typ. Suck.
Har laddat upp bilder på min facebook från födelsedagsfirandet. Både på dagen när familjerna var här och på kvällen när kompisarna var här. Nu ska jag bara ladda upp bilderna från Mammas 50 års dag. :)

Annars, så fick jag ju jobba här om dagen fast jag var sjuk. Skulle vara ledig igår pga samma anledning. Men angelica ringde och väckte mig och fråga om ja kunde hoppa in några timmar när hon skulle till läkaren. Inga problem. Lite fler timmar innan lönen. :)

Ja ja idag får vi lön :) sweet :) ska storhandla direkt, så vi får hem mat igen :)

nu ska jag fortsätta med bilderna! Ses!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0